Słów kilka o wodzie perfumowanej "Rare Platinum".


Witajcie Kochani,

dzisiaj chciałabym Wam przedstawić jedne z najciekawszych perfum firmy AVON. Nie będę tutaj ukrywać, z Avonem mam do czynienia od kilku lat; jeśli chodzi o perfumy - firma ta nie zawodzi mojego zmysłu węchu. 



Rare Platinum to delikatna, kwiatowo-owocowa kompozycja. Pomyślicie, że to taki wiosenny zapach? Nie tylko. Jestem osobą, która lubuje się w ciężkich zapachach (w męskich również, uwielbiam dobre męskie perfumy, ale nie na sobie :)), a ten perfum jest dla mnie dobrą "odskocznią". 
Tak na marginesie - siostra tych perfum, czyli Rare Pearls, również świetnie zdaje swój egzamin.



Ta woda perfumowana jest dobrą wodą dla tych, którzy lubią coś delikatnego. Wiele kobiet lubi takie nuty - serdecznie polecam!
Dlaczego ja je wybrałam? Mam kilka swoich ulubionych, przetestowanych więcej niż 20. Szukam swoich idealnych. :-) A te - utrzymują się długo!

A Ty jakie masz swoje idealne perfumy/wody perfumowane?


Komentarze

  1. Lubię ich perfumy. Zapach utrzymuje się zawsze bardzo długo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny flakon, z klasą! Lubię takie na swojej półce z bogatą kolekcją.

    OdpowiedzUsuń
  3. Będę musiała poszukać katalogu a najlepiej próbki i sprawdzić ten zapach. Może to coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chetnie zwroce uwage na ten zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Znam wiele zapachów tej marki ale tego, muszę przyznać, nigdy nie wąchałam

    OdpowiedzUsuń
  6. Dawno nie widziałam katalogu z nowościami nawet, i nie znam tego zapachu ;v

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja ogólnie lubię świeże zapachy, najlepiej owocowe :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy flakon. Ja uwielbiam słodkie kwiatowe zapachy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawy flakon maja te perfumy 😀

    OdpowiedzUsuń
  10. Moja ciocia jest konsultantka Avon i zawsze jak u niej jestem to wacham wszystkie zapachy tej firmy. Ten też mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam kilka zapachów, które lubię. Ale tego ulubionego jeszcze nie mam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam kiedyś te perfumy i bardzo mi się podobały 😍

    OdpowiedzUsuń
  14. Muszą pięknie pachniec. Ja jestem cały czas na etapie poszukiwania mojego ulubionego zapachu.

    OdpowiedzUsuń
  15. Po perfumach Avon zawsze kicham 🙈

    OdpowiedzUsuń
  16. Podoba mi się już z wyglądu :) moje ulubione perfumy to Versace Bright Crystal :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo lubię owocowe perfumy, a ulubione to np cool water😁

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za zainteresowanie postem. To motywuje mnie do dalszej, systematycznej pracy. Pozdrawiam,

Sandra. :)