[RECENZJA] Barbara Sieradzan - "Pies w domu. Instrukcja obsługi"


Najbardziej moją uwagę ostatnio przykuła okładka tej książki. Wiele osób ma psa. Dlatego taka książka może być dla kogoś uzupełnieniem wiedzy.

Pies jest przyjacielem człowieka. Towarzyszy mu w rozmaitych chwilach życia, jest wiernym kumplem. Daje człowiekowi bezwarunkową miłość. Czasem nawet i poczucie bezpieczeństwa. Potrafi dobrze interpretować ludzkie emocje. Mają zakodowane w głowie jak reagować. To niezwykle inteligentne stworzenia. Ale czy do końca rozumiemy umiejętności takich zwierząt? Myślę, że z pomocą przychodzi nam ta książka.

To nie jest długa pozycja. Idealna na jeden wieczór. Rozdziały również nie są wybitnie długie, a podrozdziały to już w ogóle. Tylko właściwie wydaje mi się, że wiele z tych rozdziałów jest właśnie zbyt... krótkie. To jest kompendium wiedzy, ale zbyt skondensowany. Chociaż można z niej niekiedy dużo wynieść.
Jest w niej wiele ciekawostek. Jakie są idealne rasy psa dla dzieci? A dla ratowników? Mieszaniec? Czy pies rasowy? Szczeniak czy może dorosły pies?

Ja myślę, że nie ma co się rozwodzić. Warto poczytać.

Komentarze

  1. Musze koniecznie przeczytać. Psiaka mam i jest członkiem rodziny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja już chyba wszystko wiem o moich psach:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tytuł jest świetny, ciekawe czy bym się dowiedziała czegoś nowego;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię takie książki, mam dwie ale o kotach - jako że mam kota ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje psa obsługuję już od 7 lat, a mimo to bardzo chętnie poznałabym tą książkę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Okładka przyciąga wzrok, interesuje. Także myślę, że chęć na poznanie już jest😁

    OdpowiedzUsuń
  7. Może i ja dowiem się z niej czegoś ciekawego i nowego :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Powiem Ci, że jak zobaczyłam okładkę to aż się uśmiechnęłam! Jest super :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za zainteresowanie postem. To motywuje mnie do dalszej, systematycznej pracy. Pozdrawiam,

Sandra. :)