(***) nie otwieram okien... [wiersz ówczesnych czasów]

Wcześniej publikowałam tutaj nieco swojej poezji. Ach, uwielbiam to górnolotne słowo... Poezja. 
Jednak do poczytania czegoś więcej niż newsy w TVN24 - polecam.




(***) nie otwieram okien...

nie otwieram okien
nie wychodzę nigdzie
jeśli już zakładam maseczkę
a podobno życie to nie jest scena teatralna

nie słychać kaszlu kataru nie widać
powietrze mniej wypełnione plwocinami
wdech wydech wdech wydech

uduszę się 
w materiale
ale nie otwieram ani okien
ani siebie


Komentarze

  1. Lubię poezję. Sprawia, że dużo myślę, ale też znajduję wewnętrzny spokój, że ktoś myśli i czuje podobnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja chyba jestem jakaś mało "romantyczna" - chyba zbyt dużo we mnie tego racjonalnego podejścia do życia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdecydowanie lepiej się czyta niż newsy w tv:) swego czasu też pisałam dlatego do dziś uwielbiam czytać czyjaś twórczość :) niestety takich blogów coraz mniej

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio najczęściej czytam „wiersze” Morawieckiego na FB😂

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny i dający do myślenia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny, a także bardzo emocjonalny wiersz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj. Od TVN zdecydowanie wszystko jest lepsze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mehehe mam podobne podejście, a ostatnio profilaktycznie nie oglądam nic...
      Wiersz z głębią, choć nie jestem dobra w te klocki.

      Usuń
  8. Bardzo lubię wiersze :) pięknie piszesz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. super... uwielbiam wiersze... choć od dawna już nie piszę. ale kocham czytać!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za zainteresowanie postem. To motywuje mnie do dalszej, systematycznej pracy. Pozdrawiam,

Sandra. :)