Witaj, blogowy świecie!

Wchodząc do prawie nowego świata (o tym później, ha!) wypada się przedstawić. Bo... jakbyście zareagowali, gdyby nieznajomy Wam człowiek przyszedł na Waszą imprezę i w ogóle nic o sobie nie powiedział? Nawet jak ma na imię?

Mam na imię Sandra. Mam 22 lata.
I na tym można byłoby skończyć, c'nie?
Kiedyś żywo interesowałam się psychologią, jednak skończyłam pierwszy stopień historii. O drugi stopień mnie nie pytajcie, bowiem nie wiem, co dalej ze sobą zrobić.
Jestem książkoholiczką. To trudna "choroba", o której nie raz będę Wam wspominać. Odkąd pamiętam - czytam dużo. Teraz jeszcze więcej...
Piszę wiersze, aczkolwiek nie mianuję się poetą. Bowiem poetą się jest, a nie bywa. Ja musiałabym bywać. Żadne publikacje (a było ich, nie chwaląc się, kilkanaście) nie czynią mnie poetą.
Prozą również się zajmuję.
Zajmowałam się fotografią na "śmieszno-poważnie", bowiem należałam do pokolenia, dla którego założenie fanpejdża z imieniem i nazwiskiem oraz członem końcowym "Photography" było szpanem.

O czym będzie ten blog? 

To pytanie z pewnością zadaje sobie większość z Was. Zapewne myślicie, że to będzie następna bezsensowna strona, z którego nic nie wyniesiecie (a możecie przecież zawsze wynosić kwiaty z ogródka!). Z pewnością! NIC NIE WYNIESIECIE! Ja ogródek chcę mieć cały. :)

Ten blog będzie oparty na moich przemyśleniach, być może wierszach, jeśli chcecie... O tym, co robię i zamierzam zrobić, jednak... Nie może też zabraknąć recenzji książek, zdjęć oraz pytań do Was. Tak. Zamierzam zaktywizować społeczeństwo do działania. Na ile mi się to uda? Nie wiem. Nie jestem ani dobrym mówcą ani mentorem.

Nie jestem historykiem, co zawsze zaznaczałam na swoich studiach, ale może i przyjdzie czas na ciekawe posty z historii Polski. Chyba nie będą nudne. Sami ocenicie.

Jestem ciekawa Waszych postów, jak i komentarzy u mnie! <3 

Komentarze

  1. Moja droga. Gratuluję Ci tej decyzji bo to pasja :) Sukcesów wielu o radości.
    Wiernych czytelników 😘📖📖💋
    To czekam na wpisy !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Spoko blog .😊 Czekam na wpisy

    OdpowiedzUsuń
  3. Witamy w blogsferze! Życzę dużo sukcesów :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje, czekam na następne posty👋

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje! Mam nadzieję, że spodoba Ci się blogowanie i będziesz pisała jak najwięcej! Życzę sukcesów! 😊 Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę wytrwałości w pisaniu postów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No to powodzenia, życzę wytrwałości w pisaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeśli opiszesz historię Polski w taki sposób, że nie usnę - będę stałym obserwatorem :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana mam nadzieję, że Ci się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mnie zainteresowalas😍 chętnie będę wracać 😘

    OdpowiedzUsuń
  11. pięknie piszesz :) czekam na kolejne posty 😊 życzę powodzenia ! ☺☺ i zapraszam do siebie 😄😄

    OdpowiedzUsuń
  12. Witaj wśród swoich! Miłego blogowania!

    OdpowiedzUsuń
  13. Cześć. Może tu być zabawnie.. Widzę, że trafiłam na małą wariatkę i do tego historyczkę . Będę zaglądać, to pewne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz zrobił mi wieczór. Żeby ktoś mnie wariatką w komentarzach gdziekolwiek nazwał - to dopiero historia! Bo w życiu już nazywali! Trzymaj się i wpadaj częściej. :D

      Usuń
  14. Widzę, ze jestem sama rozpoczynająca przygodę ❤ Powodzenia kochana !

    OdpowiedzUsuń
  15. Blogowanie daje dużo frajdy! Mam nadzieję, że ciebie też to wciągnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po tym, jak założyłaś bloga, sama o tym zaczęłam myśleć na poważnie. :)

      Usuń
  16. Kochana świetnie że zaczęłaś pisać ❤ z przyjemnością będę odwiedzać z Twojego bloga ❤

    OdpowiedzUsuń
  17. Witaj w blogosferze, powodzenia i wytrwałości Ci życzę.

    OdpowiedzUsuń
  18. Twój sposób pisania bardzo wciąga, może dlatego, że uwielbiam ten styl z dozą sarkazmu i poczucia humoru ❤️

    OdpowiedzUsuń
  19. Oo witaj kochana w blogsferze! :) Bardzo tajemniczo piszesz, dlatego też będziemy tu częściej wpadać :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Życzę powodzenia, udanego blogowania!

    OdpowiedzUsuń
  21. Hej blogerko ;))) witamy w świecie blogerskim. Pisz często i dużo :)

    OdpowiedzUsuń
  22. jestem ciekawa co tworzysz... pokaż coś!

    OdpowiedzUsuń
  23. Trzymam kciuki i życzę dużo motywacji!

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetnie ze postanowiłaś do nas dołączyć do naszego blogowego świata ❤️😘

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo lubię takie blgoi z przemyśleniami, nic mi więcej nie pozostało jak trzymać za Ciebie kciuki ❤

    OdpowiedzUsuń
  26. Witaj w blogowym swiecie ❤ i czekam na kolejne Twoje posty ❤

    OdpowiedzUsuń
  27. Witamy w blogosferze ❤️ Tez jestem ksiazkoholikczka i pisze wiersze (ale tylko do szuflady🙈) Powodzenia! 🙂

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za zainteresowanie postem. To motywuje mnie do dalszej, systematycznej pracy. Pozdrawiam,

Sandra. :)