Dbam o swoje włosy, czyli produkty od Kerasys Polska.

Piękna, słoneczna pogoda powoduje, że chce mi się dzisiaj pracować. Długo czekałam na ten czas.

Przychodzę do Was z dobrymi wieściami. Jestem kobietą, która raz na jakiś czas farbuje włosy. I tak od kilku lat. Trudno mi jest dostosować kosmetyki dla moich włosów. Chyba nie będzie odkrywczą wieścią fakt, że nie wszystkie kosmetyki są dla wszystkich rodzajów włosów. Dlatego też postanowiłam spróbować czegoś nowego. Dużo czytałam na różnych blogach o koreańskiej pielęgnacji. 

O Kerasys dowiedziałam się z Instagrama. Pomyślałam sobie - dlaczego nie spróbować? Warto przytoczyć pewną informację o firmie z ich strony internetowej:
Kerasys to wiodąca marka premium z portfolio jednej z największych koreańskich firm kosmetycznych AEKYUNG Industry Co. powstałej w Seulu w 1950 roku. 

Ekskluzywna marka Kerasys stworzona została z myślą o wymagających kobietach, które poszukują wyjątkowości, oraz efektu pięknych i zdrowych włosów. Produkty to połączenie wieloletnich doświadczeń Koreańskich naukowców oraz świeżego podejścia do oczekiwań współczesnych konsumentek na całym świecie. Wiedza i doświadczenie dały efekty w postaci nowatorskich szamponów do włosów bogatych w składniki mineralne i bogactwo substancji oferowanych przez naturę od ponad 2 000 lat.

Produkty marki Kerasys sprawią, że Twoje włosy staną się piękniejsze, zdrowsze i pełne blasku. Natomiast wyjątkowa i unikalna linia Kerasys Perfume otuli je wyjątkowym i eleganckim zapachem perfum utrzymującym się przez długi czas.
Podobnie jak w przypadku tradycyjnych perfum, w każdej butelce Kerasys Perfume znajduje się warstwa górnego, środkowego i dolnego zapachu, dzięki czemu uzyskane nuty zapachowe są trwałe ale nie przytłaczające.
Produkty z linii Kerasys Perfume zdobyły wiele nagród m.in. Global Excellence Award i pierwsze miejsce w rankingu Brand Star w Korei Południowej.

Już teraz Koreański sekret piękna Kerasys dostępny dla Ciebie.

Żeby nie było - nie stroną internetową sugerowałam się, a opiniami. A te były zadowalające.

Co wybrałam dla siebie?

Trudno było mi wybrać jednogłośnie, jednak koło kosmetycznej fortuny zakręciło się wokół duetu Clinc Care Repairing, odżywki i szamponu naprawiających uszkodzenia dla włosów suchych. Czy był to dobry wybór?

Zdecydowanie!

Szukałam czegoś, co będzie w stanie pokonać moje problemy. Po zastosowaniu kosmetyków włosy pięknie układają się, pachną, są delikatne w dotyku. Któż nie lubi takich właściwości przy zastosowaniu? No chyba każdy... :) Po 1,5 miesięcznym teście wykończyłam niemalże całe dwa opakowania. Taka sytuacja nie zdarza się u mnie często, bowiem lubię testować wiele produktów, zwłaszcza, kiedy jestem z któregoś niezadowolona. Cukierkowy zapach, super opakowanie. Czegoż chcieć więcej?


A Ty? Czego oczekujesz od produktów do włosów?

Komentarze

  1. Czuję się zachęcona choć ten cukierkowy zapach mnie nieco niepokoi. Nie przepadam za perfumowaną pielęgnacją.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A widzisz, ja lubię ładny zapach włosów też. Nie tylko zastosowanie fizyczne odnośnie włosów.

      Usuń
  2. Znam tę markę i przyznaję, że z moimi włosami potrafią zdziałać cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. będę musiała chyba wypróbować kosmetyki tej firmy, bo słyszę same pochwały

    OdpowiedzUsuń
  4. Coraz częściej przekonuję się do tego, że warto sięgnąć po te kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podobają mi się ich opakowania :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam włosy prostowane kreatyną więc teraz oczekuje utrwalenia efektu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę koniecznie przetestować produkty tej marki, bo jeszcze nie miałam z nią styczności ☺️

    OdpowiedzUsuń
  9. Słyszałam o tej marce same dobre opinie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie slyszalam o tej marce ale ten cukierkowy zapach mnie zaciekawił! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam jeszcze niż tej marki. Chętnie bym coś wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja oczekuję wielu rzeczy, jednak ważny jest dla mnie przede wszystkim skład, jeśli o nie chodzi. Ciekawe jak ta marka wypada pod tym kątem.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeszcze nie testowałam tej firmy, ale już niedługo na pewno sprawdzę te produkty ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Słyszałam ju, o nich i bardzo chciałabym przetestować ❤️

    OdpowiedzUsuń
  15. One są bardzo fajne, ale u mnie nie sprawdzają się jako pielęgnacja codzienna. Troszkę za dużo w nich alkoholu i to bardziej make up dla włosów niż pielegnacja. Za to są świetne kiedy szykuje się większe wyjście.

    OdpowiedzUsuń
  16. Słyszałam o tych produktach do włosów. Ja już na szczęście znalazłam odpowiednie kosmetyki dla swoich włosów.

    OdpowiedzUsuń
  17. Jeszcze nie miałam okazji nic wypróbowac tej marki ale chetnie to zmienię

    OdpowiedzUsuń
  18. Opis zdecydowanie zachęca i choć o nich wiele słyszałam nie miałam okazji wypróbować. 😊

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za zainteresowanie postem. To motywuje mnie do dalszej, systematycznej pracy. Pozdrawiam,

Sandra. :)