Spędziłam nad tym tysiące godzin...

Witajcie w piątkowy wieczór. Pogoda dopisuje osobom zdrowym. Serdeczne pozdrowienia dla chorowitków - niech moc łóżkowa będzie z nami.

Kiedyś spędzałam inaczej czas. Nie mnie osądzać, czy lepiej. Życie jest dla zmian. Dla nieprzewidzianych wypadków i zdarzeń. Z niedomiaru emocji jesteśmy głodni wrażeń. Czas niekiedy przeczy rzeczywistości. Jednak...

Błogosławię chwilę, kiedy mogę wrócić do czegoś, nad czym spędziłam tysiące godzin. Oto moje dziecko, nieco już sfatygowane, bowiem nie jest młody. Prastary również nie. Jest w kwiecie wieku. A ja w wieku dojrzewania fotograficznego. 
Ironio losu. Tworzysz smartfony, które mają prawie porównywalne aparaty do lustrzanek. Nie nadążam za tobą. 
Ruszyła maszyna i nic nie zatrzyma...


Robisz zdjęcia telefonem czy aparatem? Wolisz kolorowe zdjęcia? I czy tolerujesz czarno-białe? Jaka jest Twoja przygoda z fotografią?

#bonnenuit

Komentarze

  1. No to tak, bo to chyba dłuższy wywód. Kocham robić zdjęcia, ale raczej moich prac nigdzie nie pokazuję. Chowam je skrzętnie do albumów, ale sprawia mi to ogromną przyjemność. A jeśli chodzi o czarno-białe fotografie to jestem jak najbardziej za. Świetnie oddają klimat! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właściwie pokazywałam je na fanpage. To już czasy, które poszły samo przez się, do lamusu. Dzięki za głos!

      Usuń
  2. Mnie jako fotografa bardzo drażni ten frazes odn jakości zdjęć ze smartfona. Jeśli ktoś zna się na fotografii to z lustrzanki wyciągnie o wiele więcej. Smartfon nie zrobi takiego zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie frazes, to ogólne twierdzenie społeczeństwa na ten temat. Jest wiele smartfonów, które nawet technicy "porównują" do zwykłych lustrzanek (ale chyba tych niskich lotów). Poza tym, miło, że ktoś czyta wnikliwie moje wpisy. Mało kiedy się to spotyka.

      Usuń
  3. Uwielbiam czarno białe zdjęcia. Ja robię zdjęcia telefonem przeważnie i wychodzą mi najlepsze zdjęcia. Lustrzanką za to czasami mi wyjdą fajne zdjęcia, a czasami nie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie do zdjęć wolę lustrzankę, bowiem jestem do niej na tyle przyzwyczajona, że wiem, jak zrobić zdjęcie, z którego będę w pełni zadowolona.

      Usuń
  4. Ja uwielbiam tworzyć i oglądać czarno - białe zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja zdjęcia wykonuje aparatem w telefonie, ale jakoś daje rade :)

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie i lustrzanką i telefonem . Wolę zdjęcia w kolorze .

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię czarno białe zdjęcia! Mają niezwykły klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  8. szybciej jest telefonem, więc go używam. wolę kolor, ale u Ciebie zachwycam się czarno-białymi :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja żałuję, że nie mam czasu na zdjęcia bo bardzo to lubię :-(

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja robie lustrzanka, czasem też telefonem, jednak mam taki słaby, że jakoś nie powala :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja od zawsze robię zdjęcia telefonem więc wybieram modele dobrej jakości. Stawiam na kolorowe zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeśli chodzi o insta to zdjęcia robię telefonem, natomiast zawodowe to już wiadomo, że aparat ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też robię zdjęcia, robiła już nawet na ślubach ale jeszcze cały czas się uczę ❤️

    OdpowiedzUsuń
  14. Fotografia to moja największa pasja i to po obu stronach obiektywu, ale zdjęcia na insta robię wyłącznie telefonem.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja robię zdjęcia telefonem i aparatem. Teraz naprawdę telefony robią zdjęcia bardzo dobre.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja uwielbiam czarno -białe zdjęcia foty robie aparatem i telefonem zależy co mam pod ręką

    OdpowiedzUsuń
  17. A ja robię zdjęcia tylko telefonem. Nie umiem dobrych aparatem 😜

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za zainteresowanie postem. To motywuje mnie do dalszej, systematycznej pracy. Pozdrawiam,

Sandra. :)